Subject: Andmekaitsespetsialisti muudatuse teavitamine
From: "Ilona Soolo" <[email-masked]>
To: "AKI info"
Date: Fri, 21 Mar 2025 11:42:15 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Keskkonnaagentuur palub muuta äriregistris sisalduvaid 
andmekaitsespetsialisti andmeid. Esindusõigusliku isiku vastavasisuline 
volikiri lisatud manuses.

Lehekülg/link, mis peaks juhendama andmekaitsespetsialisti määramist ei 
toimi (Lehekülge ei 
<https://www.rik.ee/et/ettevotjaportaal/andmekaitsespetsialisti-maaramine> 
leitud | Registrite ja Infosüsteemide Keskus)

Parimate soovidega

Ilona Soolo

Jurist|Üldosakond

+372 5031234

Keskkonnaagentuur

Mustamäe tee 33 | 10616 Tallinn

6660901 | www.keskkonnaagentuur.ee  |  <https://www.ilmateenistus.ee/> 
www.ilmateenistus.ee

 <https://www.youtube.com/channel/UCyAMWZVg2a7GNIX2m__pvhA> 
<https://www.facebook.com/Keskkonnaagentuur> 
<https://www.youtube.com/channel/UCyAMWZVg2a7GNIX2m__pvhA> 
<https://www.facebook.com/eesti.ilmateenistus>

 <https://keskkonnaportaal.ee/>